Sunday 27 May 2012

1000 Views ...

Wow! 


Ek het nie gedink dit sou so vêr gaan nie, maar dit is nogtans 'n mylpaal! 
Dit is jammer dat nie een van die mense wat die moeite gedoen het om op die blog van my rond te snuffel, die moeite gedoen het om kommentaar te lewer nie...
Dalk is meeste van die "hits" per ongeluk, dalk lees meeste mense nie wat hier staan nie, blaai net weg as hulle agterkom dit is nie wat hulle na op soek was nie. 


Ek hoop tog dat daar hier en daar iemand was wat geniet het wat hulle gelees het. Iets anders gedink het, al het hulle nie iets in die kommentaarblok geskryf nie.


Baie dankie aan almal wat die moeite gedoen het om wel van my snert te lees! Indien julle dit geniet (of sterk daarmee verskil) skryf gerus kommentaar. Dit kan selfs annoniem gedoen word.


Ek hoop dat die volgende 1000 besoeke aan Duwweltjies en Dorings gedoen sal word deur mense wat wel graag die gedagtes wat ek hier vaslê wil lees.
:-)

No comments:

Post a Comment